суботу, 9 квітня 2022 р.

 

«Я збережу твою природу, бо в мене, Земле, ти одна!»

Різноманітна матінка – природа:

Блакитні ріки, квіти і ліси,

Та, щоб не втратила вона своєї вроди,

Ти часточку душі в її збереження внеси.

Саджай квітник, дерева не ламай,

Оберігай тварин, пташок, комах

І біля річки сміття не лишай.

Краса настане у твоїх краях!

      Все, що оточує нас, це природа. Повітря, земля, вода, гори, ліс, море, птиці, звірі в лісі - все це природа. Ми часто говоримо: "Природа - наш дім".

      Треба з дитинства привчати малечу через казки, вірші, загадки цінувати і оберігати природу. Якщо кожна людина хоч би щось робитиме для того, щоб оберігати природу, то наше довкілля буде сприятливим і красивим.

     Сьогодні діти, клубу за інтересами «Дзвіночок», що діє при Філії №15 Мацківська сільська бібліотека вирушили в еко-мандрівку до чарівної матінки природи. Де мали змогу прислухатися до співу птахів, помилуватися весняними першими квітами,  та посміхнутися в такий тяжкий для країни час.

Маргарита Соломаха розповіла вірш.

 БУДУ Я ПРИРОДІ ДРУГОМ!

Йтиму садом, полем, а чи лугом,

Буду я природі вірним другом.

 Не столочу навіть і трави.

 Я скажу їй: - зеленій, живи!

Коли лісом буду я іти,

Я посію зерна доброти.

Побажаю дереву і пташці,

Щоб вони жили у мирі й щасті.



 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар