суботу, 8 квітня 2023 р.

 

«Спортом займатися – здоров’я набиратися»

Здоров’я — дорожче золота.
Шекспір Вільям.

           В рамках міні проекту «Бібліотеки - за здоровий спосіб життя» у філії №15 Мацківська сільська бібліотека відбувся урок здоров’я.  В теплій атмосфері обмінювалися думками, що означає слово здоров’я, як харчуватися  потрібно, яка їжа корисна для здоров’я, адже здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб та фізичних вад.

 Спорт і здоров’я тісно пов’язані між собою. Фізичні навантаження дуже важливі для зміцнення організму, а це допомагає продовжити життя, уникати сезонних захворювань та легко справлятись зі стресами. Спорт покращує роботу серця і кровоносних судин, роблячи їх більш витривалими.  Це покращує кровообіг, що перешкоджає розвитку захворювань судин і серця. При фізичних навантаженнях покращується обмін речовин. А ще мали нагоду виміряти тиск один одному. Бо недарма кажуть «В здоровому тілі – здоровий дух!»

  Тож спорт – це ще і відмінний настрій, високий життєвий тонус і надзвичайний душевний підйом, що є прекрасною основою для прагнення до успіху, нових звершень та плідної праці. Закликаємо всіх читачів вести здоровий спосіб життя.


    




Немає коментарів:

Дописати коментар