середа, 15 травня 2024 р.


 Поетичний калейдоскоп «Тобі, моя рідна, вклоняюсь до ніг!»

15 травня щорічно відзначають Міжнародний день сім’ї, який започатковано Генеральною асамблеєю ООН 1993 року.  Всенародне свято відзначають у багатьох родинах, адже це найцінніше, що є в житті кожної людини.

  

    Сім'я — найбільший скарб у житті. Особливо сильно це відчувається у складний воєнний час, адже під час війни в Україні День сім'ї стає надто чутливим святом, оскільки багато чоловіків і жінок перебувають на військовій службі.

    Українці завжди шанували сім’ю, найбільш цінними є родинні зв’язки. Від батька до сина, від бабусі до внучки, передаються духовні цінності досі. Саме сім’я є найбільшим багатством, тією основою, платформою, на якій будується все. 

     І саме в цей день дружньою родиною у філії №15 Мацківська сільська бібліотека зібралися на поетичний калейдоскоп «Тобі, моя рідна, вклоняюсь до ніг!» поціновувачі поезії. З повагою і пошаною звернулась ведуча Ніна Бобрик до наших берегинь сімейного вогнища – матерів, які дарують тепло, любов материнського серця. Лунала поезія про матір, сім’ю, родину з вуст Тетяни Карпець, Валентини Мухи, Лариси Соломахи. З хвилюванням та сльозами на очах згадали наших воїнів, які вже ніколи не дочекаються їхні родини - це вірш Соломії Українець «Не чекай мене мамо…» А на завершення всі разом виконали пісню Платона Майбороди  «Рідна мати моя».

   Адже справжня цінність в житті – це рідні та близькі люди. Бажаю усім, нехай ваша родина буде невичерпним джерелом взаємопідтримки, віри та розуміння. Щоб кожен день був наповнений новими враженнями та радістю від обіймів близьких. Нехай буде завжди повною чашею ваш дім! А ще – миру  в Україні!


 
 




 



Немає коментарів:

Дописати коментар