середа, 6 липня 2022 р.

 

«Пливи віночку за водою»



     Свято Івана Купала – красиве та романтичне дійство, одне з найулюбленіших свят українського народу. Все святкування на Івана Купала неодмінно відбувається «на природі» й вже цим дуже приваблює його учасників. Народна пам’ять через віки зберегла Купальську обрядність, і до сьогодні в Україні зберігаються ці цікаві традиції: водяники і мавки, Купала та Марена, стрибки через багаття, пошуки квітки папороті, плетіння вінків та пускання їх по воді...


     Вшановуючи давні традиції українського народу, сьогодні юні красуні дівчатка завітали до будинку культури села Мацківці на народознавчу годину «Ой на Івана Купала». Дітям розповіли про обряд святкування цього чарівного свята, про дивну квітку папороті, про магічний символ купальської ночі - багаття.


       А ще долучились до цікавої вікторини, водили хоровод у віночках, які сплели власноруч із польових квітів. А книжковий вернісаж «Сонце зрання вигравало на Івана, на  Купала» заманив дівчат у віночках до  бібліотеки, де представлена і фіто-виставка лікарських рослин.

 


  











     Тож дівчата у красивих віночках пішли на річку Сула, та пустили їх на воду промовляючи:

«З рути - м'яти і квіток сплетемо собі вінок.

Наш віночок красний, неначе місяць ясний.

У віночок стрічки гарні я вплету,

Буду я, як квіточка у вишневому саду.

Ти стелися, барвіночку, у нас у садку.

На купальського Івана буду я у вінку.

Я з дівчатами надвечір вийду до води,

Мій вінок по синій хвилі я пущу пливти…»



        З Днем Івана Купала!! Нехай ваше душевне багаття радості відганяє всі печалі і хвороби, а водоспади веселощів і сміху пожвавлюють ваше  серце! Вірте в чудеса,

вони обовязково трапляються.






Немає коментарів:

Дописати коментар