вівторок, 24 серпня 2021 р.

 

«Україна найкраща, я знаю, серце так відчуває моє!»


З Днем Незалежності вітаю добрі люди!

Усіх - хто в серці з Україною живе!

Усіх - хто щиро Батьківщину любить!

Всіх тих,  хто  її матір’ю  зове!

Усіх - хто хоче миру Україні!

Усіх - хто прапор гордо підійма!

Усіх - хто стоячи  наш гімн співає!

І знає гімну нашого слова!

Усіх - хто щиро молиться до Бога!

І просить в Господа свободи і добра!

Вітаю Всіх Вас справжні Українці!

Дай Боже Миру, злагоди й добра!


      День Незалежності України – головне державне свято України, що відзначається щороку 24 серпня. Цього року українці святкують 30 років незалежності своєї країни, упродовж яких вони відстоювали своє право бути вільними.

    30 років тому, наш народ, раз і назавжди, сказав – БУТИ великій і Незалежній Державі, ім’я якої – УКРАЇНА!

   До відзначення цього свята готувалися не тільки дорослі жителі с. Мацківці, а й діти. До Дня Державного Прапора, 30-річчя з Дня Незалежності Україна  та дня Села в Мацківській сільській бібліотеці було проведено ряд заходів. Для дітей клубу за інтересами «Дзвіночок» була проведена вікторина «Що знаєш ти про Україну!», оформлено книжково-ілюстративну виставку-панораму «Україна найкраща, я знаю, серце так відчуває моє!», а до дня села краєзнавчу виставку «Козацьке село Мацківці» де розміщено  фотодокументи, матеріали очевидців про історичні події, голодомор, та фото односельчан. А також проведено конкурс малюнку на асфальті «Я малюю свою Україну!», де взяли участь діти, за що отримали солодкі подарунки.

    Тож щиро вітаємо вас із державними святами та бажаємо кожному українцю здоров’я, патріотичного натхнення, любові до своєї рідної землі, віри у перемогу та щасливого і мирного майбуття. СЛАВА УКРАЇНІ!

 

 

 






Немає коментарів:

Дописати коментар