четвер, 20 серпня 2020 р.

 

Процвітання тобі, Україно, моя рідна, моя єдина! 

                            


 
Я вірю, Вітчизно, ти станеш на ноги,

  Махнуть золотистим крилом рушники,

   І щастя затьмить всі печалі й тривоги

   На вічні роки і прийдешні віки! 

      День Незалежності України – особливе свято для кожного з нас. Воно уособлює в собі не просто день народження держави, а й пам'ять про наших предків, завдяки яким ми господарі на своїй  рідній українській землі.

     Роки незалежності нашої країни стали для всіх нас випробуванням на зрілість, толерантність та патріотизм. Проте вони  продемонстрували усьому світові, що Україна зі своєю багатою історією та культурою, мелодійною мовою та працьовитими людьми відбулася як суверенна держава, здатна утверджувати демократичні цінності та захищати свободу. Нам є чим пишатись.

      Сьогодні, пам’ятаючи, що нам дала українська земля, пам’ятаючи героїв, які віддали за неї свої життя, ми повинні рухатись вперед – до процвітання та створення могутньої європейської держави. Щоб увесь світ знав, що синьо-жовтий прапор – запорука стабільності та свободи, а наші нащадки  пишалися здобутками своїх предків.

      Я, як бібліотекар Мацківської сільської бібліотеки, від щирого серця вітаю з Днем Державного Прапора України та Днем Незалежност,і бажаю всім нам національної єдності, миру та злагоди, міцного здоров’я, добробуту, сил і наснаги в усіх справах та починаннях заради процвітання Незалежної України!

 До вашої уваги відеоролик вітання з Днем Незалежності України із вуст дітей.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар