суботу, 6 квітня 2024 р.

 

7 квітня – Всесвітній день здоров’я

    Здоров’я – це найважливіше, що є в житті, найцінніший подарунок, який дарує природа людині при народженні. Та воно не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним. Воно потребує турботи та рівноваги протягом усього життя.

    У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення, як до інших людей, так і до навколишнього середовища. Здоров’я – це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Піклуватися про своє здоров’я – це актуально, модно і престижно.

    Найголовніше в житті - бути фізично здоровим, щоб мати сили і енергію на досягнення заповітних висот. Я бажаю вам ніколи не хворіти, ніколи не піддаватися зневірі і ні серцем, ні душею не старіти. Бажаю, вести здоровий, правильний і рухливий спосіб життя, щоб  завжди бути активним, а в результаті яскравим, цікавим, насиченим і дуже щасливим. Зі святом, Днем здоров'я!

    Філія №15 Мацківська сільська бібліотека   запрошує до перегляду відео «Здоровий спосіб життя, принципи і складові», де повчально розповідається про здоров’я та його принципи.




Немає коментарів:

Дописати коментар